*snyft*

Pappa hade en usb sticka till mitt minneskort i mobilen, så nu sitter jag och är sentimental över alla bilder.

Denna bilden på magen tog jag 10 dagar innan hon föddes, hur fick hon plats?


Här ligger jag på antenatal med CTG som visade att jag hade regelbundna värkar, lite kraftiga sammandragningar trodde jag.. 
helt ovetande om att jag 13 ½ timmar senare skall få se min lilla Evelina.


Första morgonen hemma, hon var så liten lilla skruttan, det är svårt att tro att våran rulltis varit så skör.


Här har hon hunnit bli 3½ vecka, lite rundare, har jag berättat hur mycket hon tycker om att inte ha kläder på sig?


Här är min lilla giraff bebis 6 månader, jag älskar giraffer - mitt själsliga djur! Så de finns här och där.


Åååå.. älskade barn, du gör mig till en bättre människa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0