Torsdagen blev händelserik

Dagen började med att jag fick sovmorgon, för andra gången på 6 månader, inte för att det gjorde mig piggare,
men det vars skönt.
Men jag och Evelina hade glömt berätta att hon brukar äta gröt på morgonen, men nu vet han om det.
Med gröt  magen något senare än vanligt sov vi middag.

Sedan fick vi ju veta att det var en lillebror i Jenny's mage.

Sedan skrev jag ju att vi har lite att fira, dels har jag fyllt år, sedan fyller Stefan snart år, men det största att fira (förutom att vi fått Evelina) Är att Stefan i dag fått veta att han fått tjänsten som arbetsledare han sökt på sitt jobb.
Är så otroligt stolt över honom, min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0