Semester

I alla fall för min stora kärlek..i sisådär 11 dagar (!).
Vi är ju nere i min mamma's hus och det har faktiskt varit skönt att komma från innerstadens ständiga buller.
Evelina har börjat dra sig upp mot saker, men tack och lov så kommer hon bara till knäna ännu.

Fast det är ju inte barnsäkrat här....

Sedan har hon fått sin första tand, fast det var ett par veckor sedan, men man får lura henne för att få med den på kort!


Vi var och shoppa härom dagen med.. och fika.
Massa fynd hitta vi, Stefan fick köpt nytt från topp till tå.
Själv fick jag köpt skor.

Vardagsskor nedsatta från 900 till 500 och ett par löparskor nedsatta från 1200 till 700.. så nöjd!

Och så sommar fin hon skall blir lilla dockan!


Skall man leka med maten skall det göras med stil, hon har humor, min dotter!

Jag höll jag på att glömma, hon satte sig upp i sängen på morgonen idag, helt utan hjälp!!
Min underbara, vackra, fantastiska lilla Evelina.


Kommentarer
Postat av: nicole

Var gärna med och tävla om ett lyxigt Hawaiian tropic sett på min blogg

//Shoppaholly

2010-06-30 @ 01:57:22
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Jennie

HAHAHA! Bästa kortet!

2010-10-18 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0