Trött....

Har varit skamligt dålig uppdatering här.. jag har varit trött..och inte riktigt hittat så mycket motivation till något alls.
Jag antar att de är till följd av dels flera månader av dålig sömn och att bo trångt.
Har nästan känt mig lite deprimerad, men nu ser jag att det börjar ljusna.
Vi fick nyckel till det nya för att kunna ställa saker i förrådet och självklart var vi tvungna att tjuvkika.
Allt fixas och vid det här laget borde det börjat sättas tapeter.
Vi har 1 juli som inflyttnings datum enligt kontraktet, men vi hoppas på att komma in innan midsommar.

Just nu är min mor och hennes man i Italien i 2 veckor, avundsjuk? Jag? Inte alls!
Så vi är katt och husvakter, hoppas på att jordgubbarna skall mogna snart, så lite mini semester har vi här då.
Evelina är lyrisk, iiiih ih! säger hon och kravlar i ljusets hastighet mot katterna och de flyttar sig och så fortsätter det tills de hoppar upp någon stans där hon inte kommer åt.
Eller en katt är det som är med på att leka med stumpan, mamma, du kan nog lista ut vilka 2 som inte är det.
Skall försöka lägga upp lite inlägg nu i veckan med saker som hänt det sista.


Innergården vid det nya har en jättefin lekplats och mycket grönska,
många mysiga picknicks ser jag framför mig!
Här testas gungorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0