Utmanad


Såg att jag blivit utmanad av Marika att berätta 7 sanningar om mig själv, så jag tänkte att det är väll lika bra att vara sådär tokärlig, Friskt vågat hälften vunnet så att säga.
Så här har ni 7 totalt ärliga fakta från mig:

  • Jag har bacillskräck.. gillar inte riktigt elaka baciller.
  • Jag sa länge att jag var 183cm lång.. när jag i själva verket är 185.
  • Jag petar i näsan ibland.. men är noga med att inte låta Evelina se det.
  • Jag är egentligen rätt mallig över att vara smalare nu än innan jag blev gravid.. men det är inte riktigt fint att säga.
  • Jag har jätte svårt för att gå och lägga mig, jag vill inte att dagen skall ta slut.. Vilket resulterar i allt för lite sömn.
  • Jag har totalt glömt bort hur det kändes att föda barn.. men vet att jag var förvånad över att det inte gjorde så ont som jag föreställt mig.
  • Jag tror inte på Gud.. inte ens lite.

 

Jag utmanar er alla som läser detta att berätta 7 sanningar om er själva i er blogg eller om det är någon som inte har blogg, men gärna vill berätta, så går det ju alldeles förträffligt för sig i kommentars fältet.


Kommentarer
Postat av: Marika

haha de va bra sanningar tyckte jag :)

2010-03-31 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0