Första besöken =)

Först att se Evelina var mamma, eftersom hon kom 4 veckor tidigt så var ju varenda plagg vi köpt förstora.. för det var ju ingen ide att köpa strl. 50 ;-)
Så istället för allt i strl. 56  vi köpt fick mamma komma med kläder i strl. 46-50.
Nu är Evelina snart 7 veckor och har precis börjat använda myssättet vi köpte till hemfärden.
Sedan kom mamma (mormor) med massa nylagad underbar mat till oss när vi kom hem från NEO.

Mormor



Men efter mamma var Jenny och charmören Edwin först.
Den första oktober var de här med mumsiga äpple muffins med smuldeg på, jag vill ha receptet Jenny, och så fick Evelina bankammar boken med massa fina visor i och en underbar nyårblåsa.
Jag fick lite ompysslings grejjer med=)

Jenny och EvelinaEdvin och Evelina
Jag och Evelina, Jenny och EdwinEdwin
Haklappen fick Edwin av oss för ca 1 år sedan... Klart att han skulle ha den på sig;-)

 

Peace&Love *J


Kommentarer
Postat av: Jenny

nu tycker jag du ska uppdatera lite=)



Kram kram

2009-12-07 @ 18:54:28
Postat av: Malin

Håller med ovanstående...

2009-12-09 @ 20:14:37
Postat av: Johanna

tada!! ;)

2009-12-11 @ 02:14:03
URL: http://mittmirakelevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0