Har drabbats av Pingu feber!!

Stefan såg i en annons att Babyproffsen hade ett Pingu babygym och det måste hon ju få, kosta vad det kosta vill.
Väl på Babyproffsen få vi veta att det varit omåttligt populärt och det är slutsålt, även hos leverantören, men vi hade tur och de kunde få hem det från en annan butik.
Så nu har vi det och Evelina ligger och förundras över den prickiga fisken och rosa krabban, även poppis diggar gymet och ligger gärna där


Och eftersom Evelina fascineras så utav dessa söta varelser, jag älskade pingu när jag ver liten, så sökte jag på nätet efter en vagn leksak men just Pingu och då hitta jag tillverkarens hemsida!!!
Jag vill köpa ALLT!!

Här är 3 olika barnvagnsleksaker, vet inte om jag skall köpa den med flera eller de två 'singel'-leksakerna:



Sedan vill jag även köpa den mysiga filten, servis, bestick och underlägg:




Och snart kommer de med sängkläder i Pingu serien, kän jag säga att jag är mäkta nyfiken på dem med.


Peace&Love *J

-Bilderna är lånade från www.rattstart.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande att läsa om ert liv=)



Kram kram!!

Hoppas vi ses snart igen!

2009-10-28 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0