Panik och motivations sökande.

Uch, den här flytten tar musten ur mig!
Vi har bestämt att vi flyttar på tisdag, då till min far tillfälligt och vi har knappt börjat packa.
Jag sover dåligt redan innan och nu känner jag att jag inte hinner med att sova på dagen då Evelina vilar.
Och på tal om Evelinas vila, hon har vilat dåligt i dag och varit lite kinkig, hon dreglar något kopiöst, nu måste det väll vara tänder på gång??
Men hon är så söt lilla dockan, hon sitter så duktigt nu, bara man lägger lite 'fall skydds' kuddar runt henne så leker hon där och man kan greja lite och måste inte hela tiden ha ögonen på henne.

Men åter till mig, det känns att det är mer än 2 år sedan jag träna sist och att jag bär runt på en liten men 8 kilos flicka hela dagarna.
Amningen har satt sina spår i axlar och nacke och jag behöver verkligen få upp styrkan.
Jag skulle vilja komma igång och träna och lägga om kosten, nog för att jag är smal, men rumpan är platt å mjuk, höfterna som en grekisk gudinnas och magen putar lite förnämt.
Dock har jag mer biceps än någonsin, men det har ju med de där 8 kilona att göra.

Men jag vet inte riktigt vart jag skall börja, i och med flytten så får jag ju en otroligt vacker omgivning att promenera i, men det är ju bara en liten lösning, det krävs mer än promenader runt kanalen för att få ordning på denna arma kropp.
Några tipps??

Kate Hudson gick upp 30 kg när hon var gravid, hon ser ut såhär efter, hur gjorde hon??


Denna bild tittar jag på ibland när jag är sugen på onyttigheter.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0