♥ 2009 ♥

Var året vi blev föräldrar!!!
Vår efterlängtade, älskade lilla plutta som hade så bråttom ut.
Hon håller mig sömnlös fastän hon sover.. hon fyller hela mig med känslor jag inte visste fans.
Kollade precis på lite bilder från då... 17 september.. här är några =)

Såhär såg CTG'n ut.. de frågade hela tiden om jag VERKLIGEN inte hade ont


Chockad, nybliven mamma!


Alldeles ny, skrynklig men åå så ljuvlig


Vår lilla Evelina, 2975 ljuva gram och 46 cm 'lång'


Detta kort får mig att gråta, Sådan lycka och så stolt Pappa, det bara strålar!!


Så liten så hon fick plats på huvudkudden, vår lilla prinsessa på ärten ♥


Tror det tog 2 el 3 dagar innan Stefan såg hennes ögon igen efter förlossningen, hon bara sov och sov

Vår underbara prinsessa!! Som hon förgyller vårt liv!! Ser fram emot 2010..att få se henne växa upp!


Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara bilder.. Tyvärr hann vi inte ta några före bilder denna gången..

2010-01-09 @ 15:06:53
URL: http://www.murvelmammans.blogspot.com
Postat av: Marika

gud va härliga bilder!!! 2009 va fanimej vårat år!:)

2010-01-09 @ 15:52:45
URL: http://marikablom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Malin: CTG'n är från kvällen innan egentligen... när allt väl satte igång på 'riktigt' han inte Stefan heller få upp kameran.



Marika: Lätt!! och snart kommer vi nog uppåt lilla familjen;)

2010-01-09 @ 18:48:19
URL: http://mittmirakelevelina.blogg.se/
Postat av: Kusin Robert

Fan va jag är glad för er skull! :D

Bilden på Stefan gjorde mig också tårögd ju!



Helt fantastiskt!



2010-01-28 @ 14:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0