AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaAAAaaaa!!!!!

Jag känner för att hoppa omkring och vråla som Ronja Rövardotter, det är vår och det känns underbart!!!
När jag gick ut i morse för att hämta posten hittar jag dessa lite här och var, detta exemplar på vår baksida:

Senare på dagen åkte vi söder ut, Mitt stora hjärta är på biljakt.
Visst, jag är med på att vi skall köpa ny, lite större bil, men mitt hjärta är på jakt.
På jakt efter den perfekta familjebilen.
Nu tror han sig ha hittat den..
För att citera mig själv " Vi sålde huset och köpte bil för pengarna".
Så i nästa vecka rattar man förmodligen runt i ett exemplar likt detta:


Sedan så har jag haft vårjacka för första gången i år, en sådan härlig känsla!!
Så befriande på något sätt, men då vi tog en promenad i V.Frölunda med Evelinas farmor var det inte riktigt lika varmt längre.. längtar efter sommaren!


Kommentarer
Postat av: Marika

visst är det häärligt med vår!! ÄNTLIGEN!

2010-03-31 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0