Skiftänka!

Alltid lika tråkigt när det stora hjärtat jobbar eftermiddagar.
Och det lilla hjärtat har vilat dåligt så hon har inte riktigt varit på topp.
Så efter att hon fått middag så packade jag ner henne i vagnen och gick en promenad in till ICA och köpte en stor påse godis, mmmm!
Gick även förbi en vän som inte träffat Evelina ännu, där fick hon den söta kaninen.



Evelina fick för första gången välling nu i kväll, testade med Sempers kvälls välling, och det verkade gå hem.
Tanken är att hon kanske skall sova lite bättre på detta och inte vakna var 3:e timma.
Någon av er mammor som vet hur mycket man skall ge?
Hade köpt en sådan där tetra med färdig och det stod inte hur mycket man skulle ge!?


Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande då får vi se om hon sover lite bättre. Skall också försöka prova lite välling som kvällsmål. Inte för att jag klagar på hur Wilma sover..

Hon har börjat ta gröten lite bättre nu så snart provar vi lite större portion..

Hur mycket dom äter kommer jag inte ihåg faktiskt. Men står det inte på paketet..

2010-03-24 @ 09:26:09
URL: http://www.murvelmammans.blogspot.com
Postat av: jenny

Jag hade babysemper tror jag de tvar, men brukar vara 10 ml eller om man tog lite olika beroendes på deras vikt och ålder.gå till affären kolla olika vällingar och pröva dig fram vad som passar, vet att vissa vällingar brukar ge förstoppning i magen men. Fråga BM också vad dom kan tipsa om

2010-03-27 @ 07:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0