Ibland är det svårt att bli mamma

Jag har varit lite dålig på det här med att uppdatera har jag förstått ;)
Men jag har insett att det inte alltid är så lätt att bli mamma.
När jag såhär i efterhand ser tillbaka på min och Evelinas första tid, så förstår jag hur stort det faktiskt är,
att bli mamma.
Allt gick så fort och jag hade nog inte helt förstått att vi faktiskt skulle få uppleva detta mirakel, att vi skulle få bli föräldrar.
Men lilla Evelina var ivrig och kom inta bara ut på 2½ timma, hon kom 4 veckor innan utsatt datum och vände upp och ner på vår värld.
Detta ljuva yrväder, underbar och full av kärlek, vår vackra Evelina.

Jag försöker att inte skuldbelägga mig själv, över att jag mådde dåligt första tiden, för jag vet att det är otroligt vanligt att må dåligt efter en förlossning.
Att sedan inte vara förbered, det gör inte saken bättre.

Men nu växer kärleken för detta mirakel för varje dag, minut, sekund... Jag älskar min Evelina över allt i detta universum och jag skulle gå över lik för hennes lycka.

Här har ni lite bilder på miraklet Evelina.








Peace&Love *Universums stoltaste mamma!

Ps: Älskling höll på med design till min blogg, men glömde spara...hoppas på att få det fixat snart=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår precis hur du känner dig.. Men vi mammor gör ett fantastiskt jobb. Först 9 månader av förväntan och sedan kan det bli hur som helst när dom små bestämmer sig för att komma ut..



Men denna otroliga kärlek man kan känna för sina barn är otrolig...



Evelina är en jätte söt liten prinsessa.. Kram

2009-12-11 @ 08:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0