Magar

Jag gillar att fota och har vell kanske lite fallenhet för det, har hört det iaf.
Jag gillar även vackra foton och hade massa ideer för hur mina bilder på magen skulle se ut.
Förra sensommaren fotade jag Jennys mage när hon väntade sin charmör Edwin, det var tom på övertid och jag fick med anledning av de korten även en önskan från Malin.K att fota henne och magen.
Malin var gravid samtidigt som mig och skulle ha när som helst i princip och jag hade ett tag kvar.
Så två höggravida kämpade på och fick fotat Malins lilla kula med lilla Vilda slumrande där i, bilder som hon nu längtar efter att få se och jag jobbar på det =)
Om jag får lov så skall jag publicera bilder på dessa 2 vackar gravida!
Men så var det då jag och min kula... jag och Älskling planerade på att åka upp till en sjö i närheten och ta kort i solnedgången..men nepp.. 2 dagar efter att jag fotat Malin blev Evelina för nyfiken.. kan ju inte påstå att hon som sin mor är tidsoptimist iaf....
Så här är bland de sista bilderna på magen, taget på Edwins 1års kalas:





Och här är mitt ''fina'' kort på magen 10 veckor innan prinsessan är född:





Peace&Love *Mamma J

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin magbild!!

Kram på dig!!!

2009-12-16 @ 23:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0