Min dotter bara sover och sover...

Hon har varit(!?) inne i en utvecklingsfas det senaste, så det har trillat en del tårar från dockans kind.
Men så i veckan som varit så börjar hon med att sova hela natten.. de senaste nätterna har det varit några nattmål, men hon har sovit, i egen säng dess utom...

Och i går sov hon middag i 2 timmar uppe i sovrummet, så jag fick äta julmiddag=)
Idag är hon dock helt utslagen..
Vi gick upp vid nio..sedan somna hon i gymet vis 11 och då gick jag upp med henne och la även mig själv för en lur och sedan sov vi till 13!!

Sedan har hon fortsatt sova middag hela dagen känns det som... hon ligger just nu i mitt knä och sover och har gjort det ett bra tag... så denna fas har hog varit jobbig för henne..

Våran lilla älskling!!






Peace&Love *Mamma J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0