Alla ♥ Dag

Som sagt alla♥dag förra söndagen... och min 27 års dag!
Jag hade lite fika med tårta på lördagen
Traditionsenligt så kom det ett första grattis via sms från Jenny vid 00-snåret=)
På morgonen fick jag sovmorgon, tror ni jag kunde sova då?!

Sedan fick jag frukost på sängen och ny berlock till mitt Pandoraarmband + en säkerhets kedja.
Fick min present av Älskling redan på lördagen, en klänning från Odd Molly jag spanat på men inte riktigt vågat köpa.


Min ♥dag har jag sedan myst med Evelina, pappa S jobbade.
Vi myste massa på golvet och sedan har vi gjort fint i sovrummet och Skruttan gav min en nattning utan tårar... underbara barn!


''Fina glasögon mamma''


Chalmers, KTH, MIT??











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0