Snö...snö...snööööööööö

Orka! det är nog vad jag känner när jag tittar ut och ser dryga metern med snö ute...
Vi skulle vara i Norge denna helgen och bara ha det mysigt hos Emma och Erik...men vi vågade inte köra i det dåliga väglaget..så besviken.

Så i dag har vi bara varit hemma...men tänkte att det nog var lika bra att skotta på framsidan ifall det kom mer snö...för det var svårt att öppna dörren.


Vår altan... läste i tidningen att 40cm snö väger uppskattningsvis 80 kg/m2....
...vi har 25m2 altan... räkna själva.


Utanför köksfönstret... inga frön i fröautomaten... jävla kråk-marodörer!!


Fick pressa upp dörren... inte så farligt???


Såhär såg det ut efter att jag skottat fram trappan som leder upp till dörren..

För att citera mannen som plogar i området "Om ni ser mig på plogen, det är bra.. om ni inte ser mig, det är åt helvette"


Älskling gjorde en insats för altanen...dumt om den skulle ge vika nu när vi skall flytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0