Jag vet att hon har det bra nu, men det gör så ont!

 

Min älskade poppis, loppan, fick igår somna in.

Mins fortfarande dagen då hon kom till oss, liten lurvig och nyfiken.

Havskattens E.T Popsy,

min lillebror tyckte att vi skulle kalla henne poppis.

Förra året fick vi veta att hon hade njursvikt och igår blev hon hastigt sämre.

Det var ett så lätt men ändå så svårt beslut.

Hon somnade lugnt in medans vi strök henne över huvudet.

Att man kan sakna ett djur så otroligt mycket, min älskade lilla loppa.

Jag vet att du har det så mycket bättre nu, men det gör så ont i mig.

1994.07.05 - 2010.01.14

 


Kommentarer
Postat av: Kusin Robert

Ojdå.. beklagar! :(

Men hon luffsar runt i katthimlen och är kung nu iaf!!

Kram på er!

2010-01-28 @ 14:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0