Kök's funderingar..

Det här med miniatyr kök... Vet ju att Jenny (Erik?) bygger på ett kök till charmören Edwin (Frida tjuvvisade en bild, det ser grymt ut, jag blir avundsjuk)
Vet även en del andra som gör egna varianter.... har också planerat på det till Evelina....MEN....så sprang jag på detta drömkök i rosa!!!



Hitta det på www.millimini.se (lånat deras bild)... kan ju säga att jag i princip redan blinkat mig till att hon får det i 1års present av oss, trots priset som börja på tre och sluta på tusen.... får se vad det blir.. men jag hade iaf älskat det, så då borde väll hon göra det med, eller hur!?!



Kommentarer
Postat av: Malin

Det här var ju helt underbart..

2010-01-01 @ 21:30:31
URL: http://www.murvelmammans.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja vist var det! Och det är gjort i trä och inte plast heller!

2010-01-01 @ 23:35:18
URL: http://mittmirakelevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0