Det bitterljuva i att barn växer upp.

Man hoppar lyriskt över att ens barns minsta framsteg,
man längtar efter att få höra det första ordet och påhejandes se barnet ta de första stapplande stegen.
Men samtidigt så rinner en tår då man lägger undan plagg för plagg av de sockersöta små plaggen.
Man kommer på att man använde den sista av de där mini blöjorna som man tänkt spara för att visa att
''i den här lilla rymdes din rumpa''.
Och kommer på sig själv pillande på det där paketet mini blöjor och undra om det är ok att köpa ett nytt paket bara för att kunna spara en liten liten blöja??

Min dotter börjar bli stor, om 2 dagar blir om 6 månader, jag har varit mamma i ett ½ år!
Min Evelina börjar bli en egen person, men en enorm vilja.
Hon är underbar, men ibland saknar jag att kunna ha henne sovande på mitt bröst å bara mysa.


Evelina 1 månad gammal, precis bytt från prematur blöjor till strl 1


Kommentarer
Postat av: hanna

hej hej ,. allt bra idag ?

2010-03-16 @ 12:47:47
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Har skrivit ett inlägg på min blogg om ett modernt hus i Tokyo. Ett väldigt udda men ganska coolt!

Kolla gärna in det om du vill, vad tycker du om det, skulle du kunna bo i det?

Kramar!!

/Amanda

2010-03-16 @ 13:16:15
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0