När jag ändå är igång!

När jag sitter och surfar runt hittar jag ofta saker jag vill ha,  brukar spara en länk i favoriter och glömma av det.
Så det skall bli ett litet kommande inslag i bloggen.. med bild.. så kanske jag (eller någon ♥) köper det..hihi..

Nu i natt hitta jag denna underbara, fantastiska ide!

Alltså, jag är lite avundsjuk på Evelinas bodysuit's... det ser så mysigt ut med en pyjamas/mysderss som liksom hänger ihop... och så hittar jag denna på http://www.onepiece.no !
Stefan lär väll inte vara så impad... vist myskläder är inte sexigt.. men som namnet antyder, MYSIGT!!
Tänk att mysa hela familjen i en var sin Onepiece ;-)
Om någon skulle få 1350 NKR över och lilja lägga dem på detta till mig så har jag strl L och vill ha en brun/vit-randig eller grå ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0