Vill HAAAaaaa!!!!!

Polarois PoGo Instant Digital camera/ Instant Printer

Detta min herrskap, skall jag förtälja er, är 2000-talets polaroidkamera!
Jag har en polaroidkamera som jag pinsamt nog endast fotat en film med då jag på den tiden fick sparsamt med penga (älskar er ändå mamma & pappa) och polaroid film var rena rånet...
och nu har de slutat sälja film till de äldre kamerorna.
Men, MEN!, så har det kommit en ny, bestialisk uppfinning, en digitalkamera med inbyggt printer!!!!
Som en Hederlig polaroidkamera, fast digital och MYCKET mer portabel... Ha-begär kan jag ju säga!
Det säljs också som enbart printer också, i fickformat...det hade ju varit något det med, i och med att vi redan har en bra liten kamera... ååå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0