Gräsänka = Lekparken & Shopping!

Stefan har varit på kurs i 2 dagar i Lerum, så vi har varit själva hemma.
Igår var Lillan lite kinkig, så vi gick bort till lekplatsen och tog premiär turen i gungan.
Hon verkade gilla det, men var ändå inte sig själv, och det var ju inte så konstigt för när jag tog tempen hemma hade hon feber stackarn.


Då stumpan fortfarande hade lite feber i morse så stanna vi hemma från baby simmet i dag, men det blir lätt lite tråkigt hemma, så vi bestämde oss för en lite shopping runda.. Det blev som vanligt massor till Evelina, hittade äntligen ett par mini mini foppa's och ett par supersöta adidas eco skor.


Nya fina sommar kepsen vi hitta på Kappahl.



Evelinas kompis Larven har blivit mycket roligare sedan hon lärt sig sitta.


♥Två som saknat varandra♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Sicken underbart söt dotter du har! Min heter Evelina i fjärdenamn, efter mig, och jag tycker det är ett av de finaste namnen som finns. :-)



2010-04-18 @ 09:22:28
URL: http://www.troll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0