MammaPappa- tid

-Bild lånad från http://www.avatarmovie.com/


Igår hade vi barnvakt för första gången, kan jag nog understryka hur underligt det kändes??
Men det var skönt att komma hemifrån en stund och bara vara vi.
Vi som i jag och mitt stora hjärta.
Vi var och såg Avatar i 3D.. jag är såld!
Det var nog den vackraste jag sett, miljöerna, folket, deras syn på allt levande, så vackert!
Jag önskar jag fick vara henne, Neytiri, detta vackra väsen!
Att se film i 3D var också coolt, sådär lagom mycket, så nu vill jag se Alice i underlandet med!



Mitt lilla hjärta hade haft det bra här hemma med mormor, lekt lite, ätit välling men inte velat mysa.
Nepp ser ni efter välling vill lilla damen sova, då skall hon läggas i spjälisen med kaninen och snutten, brottas lite med dem och sedan somna.
Hon hade vaknat efter ett tag och varit lite ledsen då vi inte var hemma, men somnat i vagnen.
Man blir stolt i mamma hjärtat.
Så nu någon dag skall vi åka ner till Göteborg och äta middag, vi har lite att fira, då får hon vara hos farmor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0