Operation klänning

Nu tycker jag det är jobbigt och på gränsen till lite förolämpande.
Evelina är en flicka, min lilla prinsessa och en aldeles underbar liten charmig TJEJ!
Men nästan dagligen får jag höra ''å vilken liten charmig kille?''  ''ååh vilken going, vad heter han?''
Hon kan inte hjälpa att hennes hår är sådär härligt ljust och nästan obefintligt, det doftar iaf luvligt!
Men det känns jobbigt.. inte ens när hon har rosa tröja och sandaler ser de att hon är en underbar, söt liten flicka.

Så nu är det operation klänning, bara tuffa kläder hoss sådan vi känner.. för hon är en liten tuffing.
Men det får bli klänningar i fortsättningen!
Så alla donntioner av klänningar är välkomna..hihi.


Kommentarer
Postat av: Malin

En sådan underbar prinsessa som ni har.. tokstollar..

2010-08-16 @ 23:20:15
URL: http://www.murvelmammans.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ska framföra efterlysningen av klänningar (tuffa sådana) till mormor ;)



Kram till er alla!!



/Susanne

2010-08-18 @ 22:15:56
Postat av: Emmi

Klart jag kan sy kläder efter önskemål:):) Kan sno ihop nått SUPERtjejigt ;)



Japp en kille är det. Om han liknar mig får han antagligen samma problem som min lillebror hade när han var liten och samma som Evelina fast tvärtom, ALLA trodde att han var en tjej.Han hade föööör långt blondt, lockigt hår haha. Skitsöt! Kan tänka mig att det är jobbigt att behöva rätta folk hela tiden,jag tycker hon ser jättetjejig ut:):) Håret kommer tids nog:)

2010-08-19 @ 11:36:09
URL: http://daisychain.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet hur det är, det har jag fått höra när båda var små...trots rosa bolero m.m, helt galet ;)

Men jag tycker att våra töser är tjejiga! Och som sagt, håret kommer. Vilda har inte heller mycket ju.

2010-09-10 @ 21:51:05
URL: http://novaslillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0