Juvliga färgglada höst

Det har blivit otroligt kallt med o så vackert det är när träden blir gul-röda.
Luften är helt underbart frisk och solen lyser.
Härom dagen gick jag och Evelina till Willys i hennes nyrenoverade vagn.
Köpte en begagnad Urban Jungle i somras och när jag kom hem och fick kollat lite noggrannare på den så var den så sliten..
uch vad jobbigt, så jobbigt att jag övervägde att sälja den igen.
Men nu har klädseln tvättats, nya däck, åtskruvade skruvar och lite svart nagellack där det var skavt (Tack för tipset Jenny).
Nu är den som en ny vagn!! Nu gillar jag den massor och Evelina verkar trivas bra framåt också.

Nu skall bara Brion piffas till så Emmi och Lukasz kan få komma och hämta den till deras lilla prins som kommer i vinter.

Här är vi ute i det vackra vädret på premiärtur med vagnen sedan jag fixa till den.
Har ju glömt berätta om mitt fynd,
Didriksson jackan Evelina har på sig med tillhörande täckbyxor van jag på Tradera för 400kr,
helt nytt och så fint!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är så pysslig Johanna:D

2010-10-14 @ 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0